Zobacz aktualne promocje:
Podróżuj i pracuj z Pandą Van. Przekonaj się o możliwościach nowego i wydajnego silnika Mild Hybrid z niespotykanym dotąd niskim zużyciem paliwa.
Komfort jest jedną z podstawowych wartości Pandy Van i znajduje to odzwierciedlenie w szczegółach. Ergonomiczna deska rozdzielcza ma łatwo dostępne elementy sterujące i została zaprojektowana w praktyczny sposób. Wielofunkcyjna obudowa zapewnia maksymalny komfort kierowcy.
Małe, lecz pojemne. Obszerne kieszenie to praktyczne rozwiązanie, które umożliwia przechowywanie dokumentów i narzędzi roboczych.
Podwyższona pozycja drążka zmiany biegów sprawia, że jazda jest łatwiejsza i wygodniejsza, zwłaszcza na drodze o natężonym ruchu.
Komfort i przyjemność to kluczowe cechy nowej Pandy Van. Dzięki elektrycznemu wspomaganiu kierownicy Dualdrive™ z funkcjami City and Blue&Me Tom Tom 2 Live, będziesz mógł swobodnie poruszać się po "miejskiej dżungli" i zawsze znajdziesz właściwą drogę do celu.
Panda Van jest wyjątkowa. Wyróżnia ją charakterystyczny styl, miękkie, lecz wyraźne linie oraz przód pojazdu, który odchyla się od podwyższonych reflektorów. Została zaprojektowana z dbałością o szczegóły, cechują ją materiały o wysokiej odporności, komfort akustyczny oraz wyrafinowane wykończenia.
Panda Van jest stylowa. Wybierz jeden z dziewięciu dostępnych kolorów, który idealnie dopasuje się do Ciebie i Twojej pracy.
Panda Van może zostać wyposażona w 14” lub 15” felgi stalowe z oponami w rozmiarze 175/65 R14 w standardzie.
Panda Van to synonim funkcjonalności. Dzięki podłużnym belkom na dachu poradzi sobie z dużym obciążeniem. Z samochodem Panda Van wszystko jest proste.
Poruszanie się i praca z Pandą Van jest niezwykle bezpieczna.
Układ ABS, zintegrowany z układem hamulcowym, zapobiega poślizgowi kół niezależnie od nawierzchni drogi i intensywności hamowania.
Elektroniczny rozdział siły hamowania (EBD) rozdziela siłę między przednią i tylną oś, zapewniając optymalną wydajność.
Hydrauliczne wspomaganie hamowania (HBA), zintegrowane z ABS, zwiększa intensywność hamowania w stosunku do nacisku stopy na pedał przyspieszenia.